COMPETENŢELE

Serviciului Comunicaţii şi Informatică

 

Serviciul Comunicaţii şi Informatică, prin activitatea sa, asigură informatizarea şi optimizarea comunicaţiilor, realizarea fluxului de informaţii între compartimentele inspectoratului, precum şi între inspectorat şi celelalte componente ale Ministerului Afacerilor Interne.

Principalele atribuţii ale Serviciului Comunicaţii şi Informatică sunt:

- organizează, coordonează şi controlează întreaga activitate de comunicaţii şi informatică din cadrul inspectoratului;

- sprijină activitatea de comunicaţii şi informatică din subunităţile de poliţie şi se preocupă de pregătirea tehnică de specialitate a personalului acestora;

- analizează, sintetizează şi corelează propunerile subunităţilor de poliţie din judeţ privind înzestrarea, asigurarea materială şi funcţionarea reţelelor, instalaţiilor şi aparaturii de comunicaţii şi informatică;

- organizează şi coordonează activităţile legate de proiectarea şi realizarea de sisteme informatice;

- organizează, coordonează şi urmăreşte permanent modul în care se realizează accesul la serviciile reţelei INTERNET;

- realizează, implementează şi asigură funcţionarea şi conectivitatea corespunzătoare a produselor program de aplicaţie pentru nevoile subunităţilor de poliţie;

- stabileşte, gestionează şi controlează drepturile de acces la informaţiile din bazele de date aflate în competenţă şi măsurile de asigurare a confidenţialităţii prelucrărilor de date.