COMPETENȚELE

Serviciului Logistic

 

Serviciul Logistic este structura de specialitate cu atribuţii de îndrumare, coordonare, control şi execuţie privind activitatea de asigurare cu tehnică, materiale şi serviciile necesare îndeplinirii misiunilor şi pregătirii poliţiştilor din cadrul inspectoratului.

Serviciul Logistic are următoarele atribuţii:

- întocmeşte programul anual al achiziţiilor publice al unităţii şi urmăreşte realizarea acestuia;

- participă la prospectarea pieţei şi întocmirea documentelor specifice în cazurile achiziţiilor de bunuri materiale prin procedura de cumpărare directă;

- organizează şi coordonează activitatea de primire, de la potenţialii furnizori, a plicurilor cu documentele ofertelor, precum şi a celei de înregistrare şi deschidere a acestora;

- asigură repararea-întreţinerea şi revizia tehnică a mijloacelor de transport din dotarea inspectoratului şi a unităţilor deservite logistic, prin ateliere proprii sau agenţi ecomonici de specialitate autorizaţi;

- efectuează controlul privind mentenanţa în exploatare şi asigură întreţinerea, repararea şi conservarea armamentului şi tehnicii speciale;

- organizează şi coordonează activitatea de asigurare a menţinerii capacităţii funcţionale şi a condiţiilor de rezistenţă mecanică şi stabilitate a construcţiilor, confort şi aspect estetic al acestora, prin lucrări de întreţinere şi reparaţii, precum şi prin activităţi administrativ-gospodăreşti;

- stabileşte necesarul şi întocmeşte planul anual de asigurare cu echipament, rechizite şi furnituri de birou, imprimante, formulare şi confecţii tipografice, materiale de igienă personală şi cazarmament al unităţii, pe baza prevederilor statelor de organizare, a tabelelor de înzestrare, normelor de dotare şi consum, nevoilor pentru pregătire, misiuni şi celelalte destinaţii, structura şi nivelul stocurilor;

- propun şi supun aprobării conducătorului unităţii măsuri concrete pentru protecţia mediului din zona de responsabilitate.