Compartimentul Sisteme de Securitate Private
Programul de lucru cu publicul.
Adresa: Bulevardul Carol I nr. 64, mun. Târgovişte, jud. Dâmboviţa
Luni, miercuri, joi și vineri între orele 08:30 - 16:30;
Marți între orele 08:30 - 18:30.
În contextul măsurilor dispuse prin Decretul Președintelui României nr.195/2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, Ordonanța Militară a Ministerului Afacerilor Interne nr. 3 din 24.03.2020, privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID - 19, a prevederilor O.U.G. nr. 34 din 31.03.2020, a măsurilor adoptate de Comitetul Național pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, pentru limitarea riscului de răspândire a infecţiei cu Coronavirus, vă aducem la cunoștință că, în perioada stării de urgenţă, la nivelul Serviciului de Ordine Publică, activitatea ce implică relația cu publicul se suspendă temporar, urmând să transmitem noi precizări.
Vă rugăm să aveți in vedere următoarele aspecte:
- petițiile vor fi depuse exclusiv prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, respectiv: servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax/e-mail;
- cererea privind eliberarea atestatului pentru exercitarea meseriei de agent de securitate însoţit de certificatul de calificare, suplimentul descriptiv şi fişa de medicina muncii se vor depune exclusiv prin fax sau e-mail. În conţinutul cererii va fi menţionat numărul de telefon (pentru contact), precum şi adresa de e-mail sau numărul de fax unde poate fi transmis atestatul.
În termen de 3 luni de la data încetării stării de urgenţă, solicitantul se va prezenta la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Dâmboviţa cu certificatul de calificare în original pentru a-şi ridica atestatul de pază în original.
- cererile privind avizarea planurilor de pază/transport valori şi a proiectelor sistemelor de alarmă, însoţite de documentele care stau la baza avizării, se vor depune exclusiv prin fax sau e-mail. În conţinutul cererilor va fi menţionat numărul de telefon (pentru contact) precum şi adresa de e-mail sau nr. fax unde pot fi transmise avizele;
- cererile de licenţiere ale unor societăţi în domeniul pazei/sistemelor tehnice de alarmare sau de avizare a dispeceratelor de zonă pentru prestarea serviciilor de monitorizare şi intervenţie, însoţite de documentele care stau la baza licenţierii/avizării, se vor depune exclusiv prin fax sau e-mail. În conţinutul cererilor va fi menţionat numărul de telefon (pentru contact) precum şi adresa de e-mail sau nr. fax unde pot fi transmise licenţele/avizele.
În termen de 3 luni de la data încetării stării de urgenţă, solicitantul se va prezenta la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Dâmboviţa pentru a-şi ridica licenţele/avizele în original.
- cererile privind avizarea instructajelor/vizării ordinelor de serviciu în vederea dotării cu armă de serviciu, însoţite de documentele care stau la baza avizării, se vor depune exclusiv prin fax sau e-mail. În conţinutul cererilor va fi menţionat numărul de telefon (pentru contact) precum şi adresa de e-mail sau nr. fax unde pot fi transmise avizele;
- în ceea ce priveşte expirarea licenţelor din domeniul pazei/sistemelor tehnice de alarmare în perioada stării de urgenţă, acestea pot fi preschimbate în termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgenţă.
Vă reamintim că pe site-ul Inspectoratului de Poliție Județean Dâmbovița sunt postate formulare ale diferitelor cereri pe care le puteți adresa instituției noastre.
Toate cererile transmise vor fi însoțite obligatoriu de o copie a documentului de identitate și un număr de telefon pentru a vă putea contacta.
Vă adresam rugămintea de a conștientiza importanţa măsurilor adoptate în contextul situației epidemiologice din România pentru limitarea riscului de răspândire a infecţiei cu COVID-19. Astfel, măsurile sunt cu caracter temporar, fiind generate de instituirea stării de urgenţă pe întreg teritoriul României.
Contact:
Număr de de telefon: 0245/207.253